Loading...

Follow LIVERPOOLKITA on Feedspot

Continue with Google
Continue with Facebook
or

Valid
Perlawanan terakhir liga dan penentuan Juara Liga Perdana. Kita kena menang dulu. Sebab tu baru mengharap Mek Siti Cicir mata. Kalau ..read more
  • Show original
  • .
  • Share
  • .
  • Favorite
  • .
  • Email
  • .
  • Add Tags 
Korang yang beria-ia sokong Si Menyu masa lawan Mek Siti tengok apa yang dapat. Apa ke siyal korang ingat Setan Merah nak tolong seteru ..read more
  • Show original
  • .
  • Share
  • .
  • Favorite
  • .
  • Email
  • .
  • Add Tags 
Selalunya perlawanan paling senang yang akhirnya jadi susah. Bukan sekali tetapi banyak kali macam kes Leicester dan West Ham itu hari. Dah ..read more
  • Show original
  • .
  • Share
  • .
  • Favorite
  • .
  • Email
  • .
  • Add Tags 
Nostalgia Gerrard tersungkur 2014 kembali jadi nyanyian haters. Abam masih terasa pedihnya walaupun dah move on lama dah. Bahan itu ..read more
  • Show original
  • .
  • Share
  • .
  • Favorite
  • .
  • Email
  • .
  • Add Tags 
Ibarat macam moto Gp dah EPL musim ni. Marquez dan Doviziono saling potong memotong untuk pusingan terakhir ke garisan penamat. Memang ..read more
  • Show original
  • .
  • Share
  • .
  • Favorite
  • .
  • Email
  • .
  • Add Tags 
              Jika dibuat perbandingan baki perlawanan antara liverpool dan man citeh, kedua2 pasukan akan bertemu 2 lawan yang ..read more
  • Show original
  • .
  • Share
  • .
  • Favorite
  • .
  • Email
  • .
  • Add Tags 
Siksa betul bila tab lenovo yang selama nie di guna kan untuk menulis artikel dah jahanam. Terpaksa lah gunakan handphone cap ayam nie. ..read more
  • Show original
  • .
  • Share
  • .
  • Favorite
  • .
  • Email
  • .
  • Add Tags 

Separate tags by commas
To access this feature, please upgrade your account.
Start your free month
Free Preview